Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

Όλα για όλα πλέον

Αν δεν θέλει να σου κάτσει δεν σου κάθεται. Η Ελσίνκι δέχεται goal στο 92 και σε στέλνει κουβά εκεί πέρα σηκώνω τα χέρια ψηλά και σταυρώνομαι μοναχός μου. Οπότε ξαναγυρνάω στα αγαπημένα μου χαμηλά ποσοστό με βαρβάτους πολλαπλασιαστές και βλέπουμε. Έχω βγάλει 3 δελτιάκια για Παρασκευή Σάββατο.

Ένα παρασκεβιάτικο δελτιάκι με την Μονπελιέ να κερδίζει την Αζαξιό την Μέτς να κερδίζει την τρουά και την Μίλτον Κέινς Ντονς να κερδίζει την Σκάνθροπ.

Πάμε στο επόμενο ποντάρωντας στο διπλό της Βολφσμπουργκ στον άσσο της Σατορού και στον Άσσο της Ντορτμουντ.

Τρίτο και φαρμακερό Χέρτα στον άσσο, και οι δυο διεκδικιτές του τίτλου στο Βέλγιο Σταντάρ Λιέγης και Άντερλεχτ να περνάνε στα διπλά.

Θέλω να ξαναπώ ότι ο συνδυασμός των αγώνων είναι κατά την προσωπική μου κρίση εσείς επιλέξτε όποιον συνδυασμό θέλεται. Άλλωστε φίλοι μου το στοίχημα θέλει και πολύ δόση τύχης και το γνωρίζεται αυτό . Ας βγαίνουν κάποιοι και καλά bookers και να το παίζουν αυθεντίες στα προγνωστικά αρ....ια αν παρατηρήσεται εσείς μπορεί να πιάσατε περισσότερες φορές. Απλά βρίσκουν και τα κάνουν. Τελοσπάντων να ξεκαθαρίσω ότι ούτε booker είμαι ούτε θέλω να βγάλω χρήματα από την δημιουργία αυτού του blog. Απλά μοιραζόμαστε εγώ και οι φίλοι μου τι πιστεύουμε και μαγκιά του καθενός είναι να συμφωνήσει η να διαφωνήσει.


Ευχαριστώ πολύ,
Το φανταρακι